Рубрика: Խառը

Ջոն Հոլթ «Ինչպես ուսումնասիրել երեխաներին». վերլուծական

Աշխատությունը գիտական հետազոտության էր նման, ավելի ճիշտ, գլխուղեղի հետազոտման հոդված կարծես լիներ:

Երեխաները ծնվում են ասես դատարկ գրատախտակ, որի վրա ծնողը իր կնիքն է դնում` դաստիարակում, սակայն այդ «գրատախտակի» վրա գրում են նաև մանկավարժները, շրջապատը, ժառանգականությունը: Միայն երեխաներին սիրող, հարգող և վստահող մեծերի ներկայությամբ երեխաները կարող են ամեն ինչ սովորել: Կոպիտ, միշտ երեխային մեղադրող ծնողները երեխաների մեջ սերմանում են արհեստական պահվածքի սովորություն, անգամ ուղղակի խաբեություն, ծածկամտություն

:

Շատ կարևոր է ծնողի, մանկավարժի մոտեցման ձևը երեխային նոր բան սովորելու հարցում: Չէ որ, նրանց սխալի պատճառով երեխան կարող է հրաժարվել, հիասթափվել սովորելուց, և որը կարող է փոխել նրա կյանքի ողջ ուղին: Երեխաները հաճախ հոգնում են ծնողների հետևողականությունից, նրանք հոգնում են, երբ իրենց ստիպում են անել մի բան, ինչ չեն ուզում անել:

Առավել հետաքրքրական էր Պոլի վաղ մանկության և նրա աճի ուսումնասիրությունը: Հեղինակը, նշում է, որ սկսել է նրա մոտ որոշակի որակներ գնահատել, որոնք աննկատ կմնային, եթե ուսումնասիրություններ չլինեին: Այսինքն` յուրաքանչյուր երեխա չբացահայտված, առեղծվածային, հետաքրքիր էակ է:

https://dpir.mskh.am/hy/node/838

Автор:

Ես Սոնա Ավետիսյանն եմ, սովորել եմ ԵՊՀ֊ի հա բանասիրության ֆակուլտետը, սիրում եմ կարդալ և շփվել երեխաների հետ։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s